sponsor

Wednesday 10 July 2013

Pelajaran 3 : Belajar Word 2007- Klik Button Pejabat dan Klik Pilihan Word

Word 2007 menawarkan pelbagai pilihan disesuaikan yang membolehkan anda untuk membuat kata kerja yang terbaik untuk anda. Untuk mengakses pilihan ini disesuaikan:

Klik Button Pejabat
Klik Pilihan Word
 

popular
Ciri-ciri ini membolehkan anda untuk menyesuaikan persekitaran kerja anda dengan bahasa, skim warna, nama pengguna dan membolehkan anda untuk mengakses ciri Preview Live. Ciri-ciri Preview Live membolehkan anda untuk melihat keputusan memohon reka bentuk dan format perubahan tanpa benar-benar memohon.



memaparkan
Ciri ini membolehkan anda untuk mengubah suai bagaimana kandungan dokumen itu dipaparkan pada skrin dan apabila dicetak. Anda boleh memilih untuk menunjukkan atau menyembunyikan elemen halaman tertentu.



kalis
Ciri ini membolehkan anda memperibadikan bagaimana membetulkan perkataan dan format teks anda. Anda boleh menyesuaikan tetapan pembetulan auto dan telah mengabaikan perkataan perkataan atau kesilapan dalam dokumen tertentu.



Simpan
Ciri ini membolehkan anda memperibadikan bagaimana dokumen anda disimpan. Anda boleh menentukan berapa kerap anda mahu menyimpan auto untuk menjalankan dan di mana anda mahu dokumen-dokumen yang disimpan.



Advanced
Ciri ini membolehkan anda untuk menentukan pilihan untuk menyunting, menyalin, menampal, memaparkan, mencetak dan menyimpan.



menyesuaikan
Customize membolehkan anda untuk menambah ciri-ciri untuk Toolbar Akses Pantas. Jika terdapat alat-alat yang anda menggunakan kerap, anda mungkin mahu menambah ini kepada Toolbar Akses Pantas.

0 comments:

Post a Comment