sponsor

Tuesday, 8 December 2015

Saiz iklan yang paling berjaya

Saiz iklan yang lebih luas cenderung untuk mengatasi rakan-rakan mereka lebih tinggi , disebabkan format mesra pembaca mereka. Pembaca menyerap maklumat dalam " unit berfikir," beberapa perkataan pada satu masa. Saiz yang luas menjadikan mereka selesa membaca teks naik dengan pantas tanpa perlu skip garis dan kembali ke jidar kiri setiap beberapa kata-kata , kerana iklan yang sempit. Jika dalam kedudukan yang baik , saiz iklan luas boleh meningkatkan pendapatan anda dengan ketara. Saiz kami telah didapati menjadi yang paling berkesan adalah persegi panjang 336x280 besar, 300x250 persegi panjang yang sederhana, 728x90 Leaderboard itu, 300x600 setengah halaman, dan di telefon bimbit 320x100 banner mudah alih yang besar. Perlu diingat bahawa selama ini saiz iklan biasanya prestasi yang baik , anda perlu menggunakan saiz yang paling melengkapi halaman anda. Ia adalah lebih baik satu unit iklan yang disyorkan daripada dua unit iklan yang lebih kecil bersebelahan antara satu sama lain yang sempit.

0 comments:

Post a Comment