sponsor

Sunday 7 July 2013

Pengenalan Power Point

Pengenalan Power Point
PowerPoint adalah perisian persembahan yang boleh digunakan untuk mencipta pertunjukan slaid untuk mencetak, unjuran pada skrin, atau paparan berasaskan web. Laman ini direka untuk membantu anda dengan PowerPoint 2007 dengan menyediakan pautan kepada arahan langkah-demi-langkah bagaimana untuk melaksanakan banyak fungsi yang paling popular PowerPoint.

Gunakan menu navigasi di sebelah kiri untuk menyemak imbas melalui pelbagai fungsi PowerPoint. Jika anda sedang mencari sesuatu yang khusus, pastikan anda menyemak indeks laman web, yang mengandungi semua topik-topik yang dibincangkan di dalam laman web ini mengikut abjad.

Anda mungkin akan mendapati bahawa terdapat ciri-ciri PowerPoint yang tidak dilindungi dalam laman web ini. Ini adalah kerana ia adalah hampir mustahil untuk menyenaraikan ciri-ciri setiap satu daripada mana-mana program Microsoft. Kami cuba untuk meliputi ciri-ciri yang paling popular program ini, serta beberapa fungsi yang mungkin amat berguna kepada profesional penjagaan kesihatan. Jika anda tidak dapat mencari apa yang anda cari di laman web ini, sila semak PowerPoint seksyen laman web lain.

Anda juga mungkin mendapati bahawa anda boleh melakukan beberapa perkara dengan cara yang berbeza daripada yang dijelaskan di sini. Tiada apa yang salah dengan itu, selagi anda mendapat hasil yang diharapkan.

Jika anda menggunakan PowerPoint 2008 untuk Mac, anda mungkin mendapati bahawa sesetengah arahan pada laman web ini tidak terpakai. Satu sumber yang baik untuk mendapatkan arahan PowerPoint untuk Macintosh adalah Microsoft PowerPoint sendiri untuk Mac dalam talian tutorial.

0 comments:

Post a Comment